28 Kasım 2012

Esrarlı Paketler

Bir çocuğun sevinçle bana uzattığı kutu dikkat çekiciydi. Üzerinde yeni logosuyla Kasımpaşa Sportif Faaliyetleri A.Ş tarafından dağıtıldığı anlaşılan kutunun içinde defter, kalem, silgi ve yazılı bir broşür vardı. Broşürde ‘sevgili öğrenciler’ ifadesiyle başlayan yazı, Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan’a aitti.

Konuyu araştırdım. Resmi siteden de bilgi topladım. Kasımpaşa’nın tanıtımı amacıyla binlerce hediye kutusu ilk ve orta öğretim düzeyindeki öğrencilere dağıtılmış. Yabancılarıyla birlikte futbolcuların semtte dolaşması eğlenceli olmuş.

Şota taraftarları tribüne beklediğini kaydediyor. Ernst ise “Umarız burada taraftar kazanırız” diyor. Belli ki, tecrübeli Alman’ın mevcut taraftardan haberi yok.


Proje, Kasımpaşa Sportif Faaliyetleri A.Ş’ye ait… Bu organizasyonda başkan Demircan’ın okullara gidip Şota ve futbolcular gibi onur konuğu olduğunu biliyoruz. Peki, kulüp neden kendi dağıttığı kutularda öğrencilere ithafen Demircan’ın yazısına yer veriyor?

Siyaset yazmak taraftarı değilim; ama futbolla siyasetin iç içe olduğu semtimde ve ilçemde yapılanlar beni buna itti. Particilik yapmıyorum. Sadece soruyorum Demircan’ın yazısı neden hediye kutularına yerleştirildi? Projede Beyoğlu Belediyesi’nin katkısı var mı? Yahut okullar Demircan’ın mı?

Bir de Beyoğlu Belediyesi Gençlik Merkezi’ne tahsis edilen Açık Kale Arkası tribünü var ki… Var işte!

Kulüp başkanının orada bulunmamasını bir kenara bırakıp yazının neden ona ait olmadığını sormuyorum bile…

Şimdi 1 ay önceki yazıma gidebilirsiniz: GAFLET

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder